Mark & Nikki

"Drie keer ja onder de zon"

23-05-2013 ( 12,5 jubileum !) - Strandpaviljoen de Stormvogel

Ornament
Ornament
Ornament
Ornament

Mark en Nikki ontmoetten elkaar via vrienden in het Spaanse Santa Suzanna, een toevallige ontmoeting die uitmondde in bijna 22 jaar samenzijn. Eerst aarzelend, maar onvermijdelijk, groeide hun band uit tot een onverwoestbare verbinding.

Hun trouwdag was een warm web van zorg en aandacht, georganiseerd door vrienden die als stille helden de sfeer bepaalden. Ondanks stress en bridezilla-momenten voelde Nikki zich gedragen, waardoor ze echt kon genieten van elk kostbaar ogenblik.

"Alsof mijn vrienden de dj, bloemist en fotograaf waren, zo liefdevol."

Het paar vierde hun liefde driemaal: eerst met familie aan het strand in Oostvoorne, daarna in het uitbundige Las Vegas met een over-the-top Elvis, en tenslotte op het paradijselijke Hawaii, waar de geloften opnieuw werden bezegeld.

Nu, 12,5 jaar later, koesteren ze herinneringen en dromen van nieuwe avonturen. Hun wens: het feest herbeleven bij de Stormvogel, met dezelfde jurk, bbq en dj’s, om zo hun liefde telkens weer te vieren en te vernieuwen.

Share the love! Deel jullie verhaal met familie en vrienden en maak kans om de magie van toen opnieuw te beleven. #herleefdeliefde