Tijs & Minke

"Twee minuten over twee"

01-09-2015 - Het hulsbeek, oldenzaal

Ornament
Ornament
Ornament
Ornament

Het begon met een onverwacht appje, een vonk die niemand zag aankomen. Tijs en Minke ontmoetten elkaar precies twee jaar voor hun trouwdag, op een zondagmiddag om twee minuten over twee, een tijd die sindsdien betekenis kreeg.

Hun eerste ontmoeting vloeide moeiteloos over in urenlange gesprekken, wandelingen door het park en een schemering die ongemerkt viel. Geen honger, alleen een gedeelde nieuwsgierigheid en een eerste zoen bij het ochtendgloren, een begin dat zacht en ongedwongen voelde.

"Die tranen van mijn man, zo oprecht en vol liefde."

Op hun trouwdag brak een moment aan waarin ze even ontsnapten aan de schaduw van familieconflicten. Daar, alleen samen, vloeiden tranen en lachen samen, een intieme uiting van geluk die de complexiteit van die dag overstemde en hun verbondenheid bevestigde.

Toch bleef de dag getekend door concessies aan ouders die de sfeer bepaalden. Nu, jaren later, verlangen ze naar een herhaling, een viering die alleen hen omarmt, zonder angst of beperkingen, een ware ode aan hun gedeelde leven en liefde.

Share the love! Deel jullie verhaal met familie en vrienden en maak kans om de magie van toen opnieuw te beleven. #herleefdeliefde